IT Ordbogen

Leadgenerering

Hvad er lead-generering?


Et lead er en potentiel kunde.

Læs evt mere her: Leads


Lead-generering er således processen med at skaffe flere leads og gøre dem “købe-klare”.


En af metoderne i lead-genereringen er at anvende nyhedsbrevet.

Først og fremmest laver du reklame for dit nyhedsbrev - og tilbyder måske en freebie - for at få potentielle kunder til at tilmelde sig.

Dernæst bruger du dine nyhedsbreve til at gøre disse potentielle kunder mere interesserede i det, du har at tilbyde - og kan med kampagner skabe salg.

Der er naturligvis mange andre metoder, som du kan udforske og afprøve.


Fik du det svar du havde brug for?

Tip mig gerne, hvis du har brug for mere forklaring til dette - eller andre ord:

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Er du interesseret i et samarbejde?

Book en gratis afklarende samtale.

Helt uforpligtende.

>